Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

O firmie

O firmie

Tramer sp.zo.o. obsługuje swoich Klientów w dwóch podstawowych obszarach - energetyka i telekomunikacja, czerpiąc synergię poprzez optymalizację działań w zakresie polepszania jakości i minimalizacji kosztów świadczonych usług.
Wspólne cechy związane z procesem projektowania, budowy i utrzymania obydwu sieci umożliwiają sprawniejsze działanie i elastyczną obsługę naszych Klientów.
W celu  utrzymania i umacniania stałej i wysokiej pozycji na rynku oferujemy  usługi na coraz wyższym poziomie jakościowym. Tę zdolność nasza Firma osiąga w drodze systematycznych inwestycji w nowe technologie wykonawstwa i utrzymania sieci.
Nasze kompleksowe podejście w połączeniu z dbałością o najlepszą jakość świadczonych usług gwarantuje profesjonalne i wyjątkowe podejście do każdego Klienta oraz projektu.

Otrzymaliśmy certyfikat Firma Godna Zaufania

Z ogromną przyjemnością informujemy, że Tramer Sp. z o.o. otrzymał certyfikat „Firma Godna Zaufania”, wydany przez Centrum Badania Opinii Klientów.Certyfikat ten przyznawany jest firmom cechującym się nienaganną opinią wśród Klientów i Kontrahentów. Wyróżnienie ma na celu pozytywną prezentację przedsiębiorstwa w Internecie, a co za tym idzie budowanie dobrego wizerunku.
Tramer Sp. z o.o.otrzymał Certyfikat za nieposzlakowaną opinię, etykę w prowadzeniu działalności biznesowej oraz rzetelne podejście do zobowiązań wobec Klientów i Kontrahentów. Opinia ta została wydana na podstawie specjalistycznych ekspertyz wykonanych za pomocą nowoczesnego oprogramowania.

 

 

Fiber Expert School

Miło nam poinformować Państwa że pracownicy Firmy Tramer Sp. z o.o. otrzyali certyfikat  potwierdzający iż dysponują wiedzą oraz umiejętnościami niezbędnymi do projektowania i budowania  sieci światłowodowych FTTH, zgodnie ze standardami Orange Polska .

                                                                                                                

 

Realizacja projektu współ finansowanego przez Zakład Ubezpieczeń Spolecznych

                                                                                                      

Firma Tramer Sp. z o.o. w 2016 roku rozpoczęła starania o dofinansowania zakupu podnośnika hydraulicznego koszowego model Nifty 120 ME .
Projekt do którego przystąpiliśmy prowadzony był przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych Departament Prewencji i Rehabilitacji w Warszawie.

Nazwa projektu : ZAKUP MASZYN SŁUŻĄCYCH POPRAWIE BEZPIECZEŃSTWA PRAC NA WYSOKOŚCI

Po złożeniu wniosku oraz spełnieniu wszystkich kryteriów jakie były wymagane do zakwalifikowania się do uczestnictwa w projekcie czekaliśmy na ocenę wniosku przez ekspertów z ZUS . Na przełomie 2016 / 2017 otrzymaliśmy informację o przyznaniu nam  dofinansowania na zakup podnośnika . Po dokonaniu zakupu i dopełnieniu wszelkich z tym związanych formalności nadszedł  końcowy etap czyli zamknięcie realizacji wniosku . W siedzibie spółki gościliśmy eksperta z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych , który dokonał oględzin zakupionego urządzenia oraz dokonał kontroli całej dokumentacji związanej z dofinansowywanym projektem. W związku z nie stwierdzeniem żadnych  braków w dokumentacji została nam wystawiona pozytywna ocena , która zakończyła projekt przyznając nam tym samym dofinansowania i zwrot części poniesionych kosztów na zakup podnośnika .